Friday, July 2, 2010

مجلس ارزشی و توضیحات اضافی


بعد از آن که هفته قبل کوچک زاده و رسائی و حسینیان یک عده از لات های شهر را برای اعمال فشار به مجلس به پشت در مجلس کشاندند، و اشکار شد که تجمع در برابر مجلس برای خانواده زندانیان و زجردیدگان مجوز می خواهد برای لات ها نمی خواهد. فردای آن روز در جلسه علی مطهری که از هر راست اصولگرای محافظه کاری راست تر و اصولگراتر و محافظه کارترست از مریدان احمدی نژاد در مجلس پرسید که چرا این کار را کردند. آقای کوچک زاده با این طرز که می بینید جواب داد و علی مطهری هم که معنای این حرکت را می دانست عصبانی شد و گفت گمشو بمترک پفیوز.
[آقای کوچک زاده این دفعه اولی نبود که چنین کاری می کرد چنان که در عکس رویترز نشان می دهد که عادت به تحریک و فحاشی سخنرانان دارد. هر کدام به نوعی]

فارغ از این که عکس متعلق به چه روزی است معنای حرکت آقای کوچک زاده چیست که رسانه های داخلی یا ندانستند و این عکس را منتشر نکردند یا مصلحت ندیدند اما رویترز دانست و منتشرش کرد.

این مجلس به قول آقای لاریجانی مجلس خمینی و خامنه ای است، یادتان باشد مجلس "بی فرهنگ ها و آدمخواران آمریکائی" نیست که اگر در مجلس آمریکا کسی چنین حرکتی کند نشریات بی ادب امپریالیسی چنان رسوایش می کنند که ناگزیر از عذرخواهی رسمی شود.
اما این ها نیروهای ارزشی هستند و هرگز کار بی ادبی نمی کنند.

البته لابد کسانی می گویند بیله دیگ بیله چغندر، وقتی رییس جمهور زکی و زرشک و کشک از زبانش نمی افتد لابد باید هوادارانش همین باشند تعجبی ندارد.

توضیح اضافی به تاریخ ظهر شنبه دوازدهم تیتر: این هم گزارش امروز سایت الف است. به نظرم نشانه خوبی است برای شناخت این سایت و نحوه گزارش دادنش و هم قضاوت هایش. برای آن که کاربران سایت دچار خطا نشوند عرض می کنم که بعد از آن که به نظرم رسید حضرات دارند بجث را با طرح این که عکس دستکاری شده منحرف می کنند عکسی را که آن ها درست می دانند به نقل از خبرگزاری خودشان همین جا گذاشتم .یعنی عکس قبلی را عوض کردم تا نشان داده باشم که تغییری نمی کند در حالی که یکی از دوستان توضیحات فنی مفصلی فرستاد که نشان می داد عکس دوم دستکاری شده است و. اما به نظرم داخل این دام نیفتیم. فرض کنیم که عکس اصلی همین است که الان می بینید . حالا جواب بدهید که این نماینده با ادب چه می گوید و معنای حرکاتش را بفرمایید.

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin share on facebook

نظرات

At July 2, 2010 at 4:24 AM , Anonymous هادی چاوشی said...

خب، ظاهراً عکس اصلاح شد. اما با این عکس هم روایت شما نادرست است. عکسی که اینجا آپلود شده، مربوط به دست‌کم هفت ماه قبل و در ماجرای رای اعتماد مجلس به صادق محصولی است. عکس همان زمان در خبرگزاری فارس هم منتشر شد:‏
http://www.farsnews.net/plarg.php?nn=M580685.jpg
البته در عکسِ فارس، انگشت سبابه‌ی کوچک‌زاده بالاست، که معنایش این است که یکی از این دو عکس دست‌کاری شده.
ضمناً روایت شما درباره دعوای اخیر هم چندان مقرون به صحت نیست. اینجا را ببینید:‏
http://fararu.com/vdce7f8n.jh87xi9bbj.html

 
At July 2, 2010 at 4:27 AM , Anonymous Anonymous said...

هاه هاه هاه. منم تو همین فکر بودم. آخه صدای مطهری بیچاره همه جا پخش شد و عالم و آدم فهمیدن ولی من همش تو این فکر بودم که مگه بش چی گفتن که اونجوری آتیشی شد. تو اون فایل صوتی که صدای طرف مقابل نبود. اما حالا فهمیدم صداش نبوده انگشت وسطش بوده. که بعلت محظورات ارزشی بودن داشته بزبان امپریالیستها فلان جای طرف را مورد عنایت قرار می داده و اونم گر گرفته. ممنون آقای بهنود.

 
At July 2, 2010 at 5:16 AM , Anonymous Anonymous said...

توضیح آقای چاووشی در مورد عکس درست است اما برخلاف نوشته ایشان توضیح و خبر تابناک که فرارو هم نقل کرده همین را نشان می دهد که کوچک زاده یک لات [...] است. این که جای دفاع ندارد

 
At July 2, 2010 at 5:18 AM , Anonymous حمیدی said...

حالا من مطمئن هستم که هواداران دولت راه می افتند به انکار که نه خیر ما لات نیاوردیم دلیلش هم رجانیوز و آقای کوچک زاده فرد محترمی است دلیلش هم سایت محترم روضه و حوضه و حوزه و روزه و ...
اما ببنید که کی گفتم روزی را ببنیم که همین لات ها [...] کوچک زاده را سر چوب کرده اند. ببنید و یادم کنید

 
At July 2, 2010 at 5:37 AM , Anonymous هادی چاوشی said...

یک نکته‌ی تکمیلی:‏
من مطلقاً قصد دفاع از مهدی کوچک‌زاده و حرکت زشت او را ندارم. سابقه‌ی رفتارهای کوچک‌زاده در همین دو دوره‌ی حضورش در مجلس به وضوح مشی سیاسی و اخلاقی او را نشان می‌دهد.
طرف صحبت من مستقیماً آقای بهنود است که با توجه به سابقه و جایگاهش، انتظار دارم از ارائه اطلاعات نادرست درباره‌ی یک واقعه خودداری کند.‏
ببینید خود علی مطهری درباره‌ی درگیری اخیرش با کوچک‌زاده چه می‌گوید:‏

"... در اينجا آقاي كوچك زاده جاسوزني فلزي حاوي سوزن و گيره را محكم به طرف من پرتاب كرد كه به پشت مانيتور ميز اين بنده اصابت كرد به طوری که یک لحظه احساس کردم مانیتور شکست که اگر به صورت اينجانب اصابت مي كرد معلوم نبود چه بلايي بر سر من مي آمد. من اعتنا نكردم و به حرف خود ادامه دادم، اما ايشان از جاي خود بلند شد و به سوي من آمد، گويي كه قصد جان مرا دارد و حرف هايي زد كه يادم نيست چه گفت..."‏

می‌بینید که هیچ حرفی از نشان‌دادن انگشت میانه و این‌جور حرکات نیست.‏
با نهایت احترام، آقای بهنود در این یادداشت با استفاده از یک مقدمه‌ی غیرواقعی، دست به نتیجه‌گیری زده‌اند که به نظر من، این کار اشتباه است.‏

 
At July 2, 2010 at 5:39 AM , Anonymous Anonymous said...

چه توقع از یک آدم لات . من او را از نزدیک در دانشکده مان دیدم بدبخت [...] نای نفس کشیدن نداشت اما تا دلت بخواهد ...

 
At July 2, 2010 at 5:42 AM , Anonymous Anonymous said...

http://www.farsnews.net/plarg.php?nn=M580689.jpg

در این عکس نگاه کنید ببنید [...] با رییس مجلس چطور صحبت می کند
آن وقت تعجبی ندارد اگر لاتها را آورده باشد دم مجلس.
رییس مجلس اگر موئمن الملک بود و حتی ناطق نوری چنین وهنی را به مجلس تحمل نمی کرد

 
At July 2, 2010 at 6:01 AM , Anonymous Anonymous said...

توضیح آقای چاووشی در مورد عکس درست است اما برخلاف نوشته ایشان توضیح و خبر تابناک که فرارو هم نقل کرده همین را نشان می دهد که کوچک زاده یک لات [...] است. این که جای دفاع ندارد;;


استاد گرامی اولا باز هم میگویم که کم می نویسید ثانیا می گویم که ظاهرا عبانی بوده اید و این مطلب را نوشته اید و یا برای اینکه نگوییم کم می نویسید این را نو شته اید

 
At July 2, 2010 at 6:03 AM , Anonymous Anonymous said...

خیلی‌ جالب است. آقای بهنود صحبت از اخلاق و ادب می‌کند. بد خودش یک عده از مردم را لات می‌نامد. این عده از مردم همین کشور هستن و بدلیل ناگاهی و تبلیغات به دم این افراد میافتند. اگر ما هم از منطق اونها استفاده کنیم، چه فرقی‌ بین ما و اونها هست.!

به جای لات خواندن هم دیگه بهتر به هم تا جایی‌ که می‌تونیم آگاهی‌ بدیم، که فقط وقتی‌ این ملت می‌تونه نجات پیدا کنه که مردم آن آگاه باشن و با اطلاع. وگرنه این بدبختی تا قیام قیامت ادامه خواهد داشت. شما یک عده را لات مینامید، اونها هم شمار مزدور مینامند.!

 
At July 2, 2010 at 6:24 AM , Blogger masoudbehnoud said...

استدعا دارم دوستانی که کامنت می گذارند یک شماره ای اسم مستعاری چیزی به خود بدهند که پاسخ گفتن به آن ها راحت باشد و خطاب قرار دادن. چون من قصدم این نیست که از نوشته های شما استفاده نکنم و فقط برای رنگین کردن سفره باشد. چه بسا اوقات که از تذکرات شما بهره ها برده ام. چنان که از دو کامنت جناب چاووشی. که نشان می دهد ایشان به حقیقت امر علاقه مندند نه این که علاقمند گروهی باشند. اما دوست عزیزی که در بالا کامنت گذاشته اند. به نظرم اگر لات را برای نشان کردن یک طبقه و یک طرز فکر به کار ببریم چندان موهن نیست. اما اگر قصد تهمت زدن و توهین باشد بله این نظر درست است . من به هیچ وجه قصد توهین به آن ها را نداشتم گرچه من و شما می دانیم که آن ها اصلا ادب نگاه نمی دارند و به هیچ خط قرمزی قائل نیستند

 
At July 2, 2010 at 7:17 AM , Anonymous Anonymous said...

شهر هرت نشان دادن کشور از طریق تجمع غیرقانونی بیرون مجلس بتوسط عده ای معلوم الحال به مراتب وقیحانه تر از نشان دادن بیلخ فرنگی میباشد ولی تو گویی عده ایی از دوستان ، آن بی احترامی را قدر مسلم و یا حق بلا منازع خود تصور می کنند و برای کوتوله اف ها یقه دری می کنند. با دهانی گشاد ملتی را خس و خاشاک خواندن ایراد ندارد ولی کوتوله ایی را لات خواندن ایراد دارد . برای رضای خاطر برخی دوستان کلمه بی سروپا را بکار می برم .

 
At July 2, 2010 at 8:49 AM , Anonymous محمود said...

بهنود جان

اصلن فرض بر این می‌گذاریم که این عکس حاصل فتوشاپ باشد. با روی دیگر سکه که آقایان آبرویی ندارند با سخنانی از جنسی سخیف و کوچه‌بازاری که در قامت یک رییس مملکت نیست چه می‌کنند؟! جدیدن آقا هم در کلام‌شان از سگ مایه می‌گذارند. ما را چه شده است که دیگر حتا زبان‌مان عفت ندارد. اینان به جای گیردادن به موی زنان و دختران و تعیین تکلیف کردن برای زلف‌شان لطفن زبان‌شان را اگر نگوییم از دُر و گهربلکه کمی رعایت ادب کنند. دیگرانی هم که اشاره کردید بی نام و نشان پیام می‌گذارند انگار برای‌شان مهم نیست. به‌نظرم برای جریمه‌شان باید کامنت‌شان منتشر نشود تا من‌بعد بدانند این‌جا را باید با نام و نشان پیغام بگذارند.

 
At July 2, 2010 at 10:41 AM , Anonymous Anonymous said...

بعد از گاف این عکس چه می گويد باز یک گاف دیگر از یک عکس دیگر
ظاهراً این روزهااستاد کمتر به فرمایشات بالا رفتن سن و افت و زوال عقل عنایت می کنند

 
At July 2, 2010 at 11:22 AM , Anonymous Anonymous said...

سلام.

واقعا چرا به ازای هر 1000 کوچک زاده و امثالهم ، یک بنود ،یک نادر ابراهیمی ، یک فروغ داریم.؟؟؟؟؟؟؟؟؟



A.azad

 
At July 2, 2010 at 2:55 PM , Anonymous مهدی said...

در پاسخ به دوستی که ادعا کردند آقا کوچک زاده را میشناسند از دانشگاه، عرض میکنم که شما ایشون رو به هیچ وجه نمیشناختید. بنده با ایشان هم در دانشگاه و هم محیط کار آشنایی داشتم. بر عکس محل کار که خیلی جدی هستند در دانشگاه هیچ برخورد خشنی نداشتند جدیت در امر نمایندگی مجلس هم به نظرم لازمه کار است.

آقای بهنود، شما که این همه دم از ادب و اخلاق میزنید، خطوط قرمزتان کجاست؟ دروغ، افترا، شایعه سازی و امثالهم را که میدانم خارج از خط قرمز شما نیست. ولی محدوده اش دقیقا مشخص نیست. برای تنویر افکار اعلام بفرمایید

 
At July 2, 2010 at 3:55 PM , Anonymous محمد علی said...

سلام
آقای بهنود من خودم یکی از طرفداران شما هستم (یه کم به سبک محمود جان شد!) ولی شما قبلا هم یه اشتباهی در مورد عکس رهبر و قضیه چفیه در روز 14 خرداد کرده بودید.
می ترسم این هم یه اشتباه دیگه بشه که معمولا یه عده‌ای مثل گردانندگان سایت الف خوب میتونن ازش استفاده کنن.
به نظر من عکسی که آقای چاووشی از سایت فارس زده به واقعیت نزدیک تره و کیفیتش بالاتره.
خواهش می کنم تو این مسایل آتو دست یه عده ندین
ممنون

 
At July 2, 2010 at 4:25 PM , Anonymous حمید ق said...

واله من در توضیح اول آقای چاووشی اصلا شک نکردم که ایشان هوادار کوچک زاده یا احمدی نژاد باشد چون توضیح بسیار متینی بود . اما در توضیح ایشان که از آقای بهنود می خواهد روایت نادرست پرهیز کند مطمئن شدم که ایشان یا اشتباه می کند با این که هوادار حضرات است. چون که آقای بهنود چیزی جز همین که شما اشاره کرده اید ننوشته و من چیزی جز این احساس نکردم

 
At July 3, 2010 at 1:38 AM , Anonymous Anonymous said...

دروود
يك سوال بي ربط به اين پست
چگونه مي شه آموزش روزنامه نگاري ديد؟
آيا باشگاه خبرنگاران جوان با جو و سليقه جوزده امروز مكان مناسبي هست؟
يا فرهنگ سراي رسانه متعلق به شهرداري تهران كه از اساتيد دانشگاهعلامه مانند آقايان فداي و كتابدار استفاده ميكنه براي دوره 3ماهه روزنامه نگاري و خبرنگاري مقدماتي توصيه مي شود؟
موسسه يا شخص خاصي مي تونيد معرفي كنيد؟
مرسي از توجه تون

 
At July 3, 2010 at 2:08 AM , Anonymous Anonymous said...

نمیدانم این عکس به غیر از یک شخص عصبانی که گویا کوچک زاده نام دارد (و برای من کاملا ناشناس است و در نتیجه هیچ پیش داوری در مورد وی ندارم) چه توهین و یا بی ادبی را نشان میدهد. آیا عکس تغییر کرده و یا اصلاح شده است؟
ضمنا قبول دارم که کشک، زکی و زرشک در شان یک رییس جمهور نبوده و عامیانه است، اما فحش و ناسزا نیست ، و این در حالی که گروه عظیمی ازمخاطبان هم همان رای دهندگانی هستند که این مفاهیم را بهتر از مشابه لاتین آن درک میکنند، پس اگر کاری باید صورت بگیرد کار فرهنگی است و بس! و بهتر است از خودمان هم شروع کنیم.
استفاده از بعضی نامها مثل سگ هم دردنیای سیاست متداول است. مثلا یک بار نخست وزیر سابق هلند نخست وزیر فعلی را سگ روی زانویی جورج بوش نامید و هرگزهم عذر خواهی نکرد و حتا حرف خود را پس نگرفت. اما در هر کجای این کره خاکی با هر فرهنگی برای کلماتی مثل خفه شو بتمرگ و پفیوز نیاز به عذرخواهی رسمی وجود دارد.
آقای بهنود، پس از سوال بی جواب مانده قبلی ام چند هفته ی است که مثل بغض توی گلویم گیر کرده تا بگویم: پست های این اواخرتان بشدت نا امید کننده و غیر ادبی است، بویژه تحلیل عکس ها! و از شما چه پنهان حتا با خود اندیشیدهام که نکند بهنود وجبی کار میکنند و یا حتا اینکه شاید ایشان به عمد قصد این دارند که نتیجه معکوس بگیرند! البته شاید هم کمی تقصیر دوستانی باشد که بهر حال کامنت ‎" به به" و" صحیح است" ایشان را زیر هر پست شما مشاهده میکنیم.
نتیجه گیری کلی این حقیر اما اینستکه شما و برخی از دوستان کمی تحت تاثیر عصبانیت وقایع اخیر قرار دارید، اینکه چرا نشد و یا چرا اینطور شد نیازمند اینستکه خود را نقد کنیم و نه دیگران را وگرنه شاید هرگز دوباره سبز نشویم و این خطرناک است برای کشور در حال تحول ما.
برزو

 
At July 3, 2010 at 2:44 AM , Anonymous Anonymous said...

واقعا از فرمایشان برزو لذت بریم . عمو جان در صدد توجیه کدام لجنزار هستی. اگر در فلان کشور به دوستی سگ خطاب می شود برای این که سگ در آن کشورها عضو خانواده است و می نویسند این خانه یک پسر دارد و دو تا سگ به اسم های این و آن، چه ربطی دارد به کشوری که در آن سگ نجس است.
شما اگر از همه این حرکات و الفاظ تعجب نمی کنید دست کم مانع نشوید تا دیگری به جامعه بیاموزد که این طرز حکومتداری نیست. واقعا یک لحظه فکر کنید که کی را در مقابل کی تقویت می کنید

 
At July 3, 2010 at 2:47 AM , Anonymous Anonymous said...

بنازم به این هوش و ذکاوت آقای بهنود. خواهش می کنم این کامنت را پاک نکنید استاد. دلیل این حرفم تعویض عکس است. استادم مثل همیشه بی صدا و بی ادعا عکس را عوض کردند و عکس با ارم خبرگزاری را گذاشتند تا نشان بدهد طرف دارای چه فرهنگی است . این هم مثل همان شخص است که در یوتیوب دیدیم و از خجالت مردیم که در تمام مدت یک سخنرانی دست در دماغش می کرد. به نظرم می رسد دوستان قبل از گذاشتن کامنت کمی فکر کنند. از هواداران احمدی نژاد انتظاری نیست و نه حرجی

 
At July 3, 2010 at 2:49 AM , Anonymous افشاری said...

به تذکر آقای بهنود توجه کنید و برای کامنت هایتان یک نشانه ای بگذارید لطفا. دوستان هیچ خوشم نیامد از کامنت برزو . من اتفاقا کامنت های ووی را می خواهم و همیشه چیز یاد می گیرم این دفعه مثل این که گرفتار یک مخالف خوانی الکی شده است
همین ببخشید اگر بهتان برمی خورد

 
At July 3, 2010 at 2:51 AM , Anonymous مسعود said...

چند نکته به ذهنم رسید که در اینجا عرض میکنم.

1. در هر جامعه ای عده ای افراد بی بند و بار به مسائل اخلاقی و شئون ادبی وجود دارند که ایشان را با عنوانهایی مثل لمپن و با لات خطاب میکنند. این به معنای بی ادبی نیست (مثل خس و خاشاک) که قصد توهین به عده ای را هدف گرفته باشد. مثلاً نباید برای رعایت ادب از گاو به عنوان " موجودی که زائده ای سخت بر سرش دارد" یاد کرد زیرا این نامی است برای یک جاندار. اگر منطق جور دیگری تعریف گردد میبایست از چماقدار ها نیز باید به عنوان " هموطنان متعصبی که برای اثبات حرفشان از اجسام سخت استفاده میکنند " یاد کرد.

2. در دفاع از آقای بهنود باید بگویم که ایشان که رهبر سیاسی نیست که در مطالب ادعاعیشان دنبال صحت و ثقم قضیه بگردیم. به عنوان یک خبر نگار خوب مطلبی را عنوان کردند و عکسی را گذاشتند تا بقیه را به تعمق در قضایای پیرامونشان وادار کنند. آیا این عکس واقعیست و یا یک نقاشی است و یا اینکه نقل قول صحیح ایراد گردیده کاملاً نقشی جانبی دارد. به همین علت است که میگویم زیاد نگران آن عده ای نباشید که دنبال "اتو" گرفتن میباشند. این عده اصلاً کاری به موضوع "انشاء" ندارند که دنبال غلطهای املائی اش هستند.

3. آقای بهنود میتوانست عوض آنچه که در بالا مرقوم فرموده بود مثلاً فقط تیتر "چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنند " را بگذارند ویا اینکه " ادب از که آموختی" و یا هزار و یک تیتر دیگر. ولی هیچکدامشان کار آیی آن را نداشت که ما را تا به این حد به تعمق در امور جاری در اطرافمان فرو برد. به تعدٌد کامنتهای وارد شده دقت کنید.

 
At July 3, 2010 at 3:17 AM , Anonymous Anonymous said...

آقای بهنود نباید عکس را عوض میکردید. عکس شما از زاویه ای دیگرو در زمانی با اختلاف فاز چند ثانیه از این عکس خبرگزاری فارس بود که کوچک زاده حالت انگشتش را عوض کرد اما در آن عکس اول دقیقا کوچک زاده آن علامت توهین را نشان داده بود. به تفاوت فاز زمان دو عکس که توجه کنید ادعای کذب الف ثابت میشود چرا که این دو عکس یکی نیستند و با هم اختلاف فاز زمانی دارند.

 
At July 3, 2010 at 3:23 AM , Anonymous Anonymous said...

من از تمامی اصولگرایان و ملا لغات ها می خواهم پیش از ارسال کامنت یک بار مرور کنند.
تعجبم در این است که همگی وجود چنین عکس و برخورد مستهجن کوچک زاده را تایید می کنند ولی بر سر زمان آن بحث دارند.
بهنود نیز زمان عکس را صددرصد تایید نکرده است. پس شما چرا اصل را فراموش و به فرع گیر می دهید؟
جناب بهنود از منتقدین بپرسید که اگر قرار باشد رهبران دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب در برابر هم صف کشی کنند آیا همه اصولگرایان و محافظه کاران به اندازه محمد خاتمی ادب دارند؟
تا آنجاییکه من می بینم اصولگرایی یافت نمی شود که دروغگو و فحاش نباشدمثلا اظهارات سران موتلفه، روحانیت مبارز، نمایندگان رهبری در ارگانها و نهادی جورواجور و شخص رهبر نسبت به مخالفین نشان می دهد که آنها کوچکترین حق حیات برای مخالفین قائل نیستند.
خامنه ای در یکی از سخنانش نسبت به کریستوفر وزیر خارجه آمریکا بی ادبی کرد و گفت "چهره کریه
یا انتساب واژه "سران فتنه"به ارکان سابق حکومت "رییس مجلس و نخست وزیر بحرانی ترین دوران کشور نشان می دهد که رهبری مخالف هر سری است که از درون کشور سر برآورد.
وقتی که رهبری کشور حاضر نیست باسوادتر و بالاتر از خود ببیند چه توقع داریم که چاپلوسانی چون کوچک زاده با دوپینگ رهبری در شورای نگهبان وارد مجلس شده بی تربیت نباشد.
ارادتمند
طهماسبی

 
At July 3, 2010 at 4:31 AM , Anonymous Anonymous said...

من توی ایران بودم خیلی ها این شیوه با دست علامت دادن را نمیدانند جیست و بعد شما اورده اید
((آقای کوچک زاده با این طرز که می بینید جواب داد و علی مطهری هم که معنای این حرکت را می دانست عصبانی شد و گفت گمشو بمترک پفیوز.))
لطقا عکس قبلی را هم بگذارید تا خواننده تصمیم بگیرید.کدام مطلب به واقعیت نزدیک است.
اینکه در صحبت مطهری به این امر اشاره نشده است که دلیل دیگر است که باید به ان توجه شود.
خواهشمند است عکس قبلی را بگذارید.

 
At July 3, 2010 at 4:34 AM , Anonymous الف said...

خواندم واقعا شرم بر این سایت الف. واقعا این تازه اوپوزیسیونشان هست. این تقصیر آقای بهنود است باز بگو اگر امیدی هست به همین بچه مسلمان هاست.
بفرمایید این هم یکی از این بچه مسلمان ها با لینک شما بقیه مطالبش را هم خواندم پر از غرض پر از لاف زنی و پرمدعائی
مهوع است

 
At July 3, 2010 at 6:52 AM , Blogger انسان سکولار said...

جتاب بهنود
نمیدانم مقاله ی خانم صدر را در باب وصف بیماری جنسی تمام مردان ایرانی خوانده اید یا نه ؟
اما من با این استدلال که اگر زورمان به امام جمعه تهران نمیرسد به خانم صدر که میرسد و خواستار این شدم که خانم صدر حرف خود را که میگفتند:"به من نگویید که می‌توان در ایران پسری تازه به سن بلوغ رسیده بود و بزرگ و بالغ شد، بی آنکه به زنان متلک گفت؛ بی‌اغراق، این بخشی از روند بزرگ‌شدن برای مردان در ایران است. تجربه‌ای که بدون آن، مرد ایرانی، مرد نمی‌شود."ه تصحیح کنند.

خوب من تحت تعالیم شما به این باور رسیده ام که مسئولیت اجتماعی را ما باید تمرین کنیم و یاد بگیریم به جای اینکه ناگهان رژیم را سر نگون و یک رژیم دیگر اگر بدتر نه همانند دوباره حاکم شود ذره ذره خودمان و مسئولانمان را آزادگی و آداب دولتمداری و شهروندی آموزش دهیم پس نوشتم:"اما در جوامع پیشرفته اگر نبود اقدام مطبوعات در مطالبه ی هزینه ای چنین اظهار نظرهائی از کسانی که صاحب عناوین و اعتباری هستند ، آنوقت نمیدیدیم که دولتمردانشان حتی یک کلمه خارج از متن نوشته شده شان نمی گویند مبادا در مقام یک شخص نماینده ی گروهی از اجتماع حرفی بزنند و خسارتی وارد کنند!آری! اگر مردم و مطبوعاتشان میخواستند به سادگی از اظهار نظر ایشان بگذرند آنوقت آنها هم میکروفن را بدست میگرفتند و بعد از بسم الله هر چه به ذهنشان می رسید میگفتند .هرآنچه را که میخواستند دروغ میخواندند ، هرچه را نمی پسندیدند عامل بلا اعلام میکردند و هر دست گلی که به آب داده بودند کار دشمن می دانستند!چه فرقی است بین امام جمعه تهران و شما جز اینکه او گفت و شما نوشتید؟!

 
At July 3, 2010 at 7:02 AM , Anonymous کدخدای برزاباد said...

برزو ؟!
مویوم کدخدا
توله سگ چی مگه ای بتول
مثله ک مکتبی رفتی تو کمپیتر گفتی مو درسومه بلدم میوم کلاس بلاتر وروم؟
یادت رفته رفتی او مدرسه ی بعد از پنجم همش خین دماغ مکردی؟
حالا باز یه مدت درسشه ملاته آسون مگه پرو رفتی میخی ازی خون دماغ بلای سرت بیاد دختر موره سیا بخت کنی!
گمرو ورو بزات ره از چرا بگردون
وخه وخه جونوم مرگ
"فقط به جهت شوخی / مخلص آقا برزو)

 
At July 3, 2010 at 7:27 AM , Anonymous Anonymous said...

شما از یک مشت لات و [...] چه توقع دارید. همان رییس مجلس که تازه با ادبترین این هاست قبل که در شغل دیگری بود گزارش مجلس را کشک خواند/ ببینید به نظر شما زحمت زیادی می کشید . این ها فقط یک راه بلدند و آن هم دیکتاتوری است. به ولله فکر می کنم خامنه ای آدم خوبی است که از این اختیارات که به او داده اند استفاده نمی کند که مخالفان را [>...نگاه کنید روی صندلی مصدق و مدرسه و تیمورتاش و موئمن الملک کی نشسته است . ما به قههرا رفته ایم افسوس
به همه توضیح می کنم پست قبلی را بخوانند.

 
At July 3, 2010 at 12:02 PM , Anonymous Anonymous said...

آقای بهنود من تعجب کردم از این نوشته و عکسش. چه عکس اولی که دستکاری شده بود و شما توجهی نکرده بودید و چه این یکی. تعجب من از این بود که یک. چرا فریب یک عکس دستکاری شده را خوردید که این روزها در اینترنت بسیار رایج است؟ و دو. بنظرم می رسد کمی با فرهنگ ایرانی بیگانه شده باشید. انگشت وسط نشان دادن در ایران هیچگاه مرسوم نبوده و هنوز هم نیست. حتا بین باصطلاح فرنگ رفته ها، چه برسد به آدم سنتی مثل کوچک زاده. و حالا این انگشت وسط هم نباشد انگشت اشاره باشد باز هم معنایش همان بوده که از قبل در ایران بوده. کوچک زاده دارد پرخاش می کند اما علامت خاصی ندارد این انگشت نشان دادن. یعنی هان! حواست کجاست. حواست باشه و از این قبیل

 
At July 3, 2010 at 12:08 PM , Anonymous Anonymous said...

سلام

کوچک زاده یا مطهری . اصلا دیگه چه فرقی داره؟؟. این ها نماینده هامان هستند .که مثل لات های نمی انم کجا به جان هم افتادند.حالا نمی دانمم چه بحث بی منطقی راه انداختیم که عکس دستکاری شده یا نه. باید سوال کنیم ما چه رفتاری داریم و چه جایگاهی که این ها نمایندگانمان هستند. هیچ هم مهم نیست دعوا از کجا شروع شده.اخلاق هم در دعوا دیده میشود وگرنه در صلح که همه انسانیم و با ادب.


a.azad

 
At July 3, 2010 at 3:14 PM , Anonymous Anonymous said...

۱. در جواب دوست عزیزی که که در مورد جایگاه " سگ " در فرهنگ غربی توضیح دادهاند لازم است بگویم گیریم که کاملا حق با شما باشد( که البته به نظراین حقیر اینطور نیست) موضوع مربوط میشود به آقای خامنه ای که این صفت را به یک مقام غربی داده اند که بنا بر این هیچ ایرادی نداشته است.
ثانیا یکی از موانعی( یا بهتر بگویم یکی از معضلاتی) که ما ایرانیان در مسیر دموکراسی با آن مواجهیم، شخصیت گرایی ماست ! چه در سیستم سیاسی کشور و چه در جامعه ی مدنی ما ، و مادامیکه عملگرایی جایگزین آن نشود همان دور باطل از چاله به چاه افتادن را ادامه خواهیم داد.
۲. آقای افشاری، اصلا به بنده بر نخورد و خیلی از برخورد با فرهنگ شما که متاسفانه از نوادر است متشکرم .
قصد مخالفت با استادم بهنود را نداشتم . اما بقول زنده یاد شاملو (البته شاید با جمله ای متفاوت) :همه ترسمان باید از آن باشد که آنقدر بزرگ شویم تا نه کسی جرات انتقاد از ما را به خود بدهد و نه ما بتوانم آنرا بشنویم.
۳. آقای طهماسبی، در تمام کشورهای غربی بیش از سی سال است که مقام رهبری ایران را آیت الله کریه، و یا وحشتناک و یا یک چیزی با همین معانی مینامند و ما دردمان که نمیگیرد بماند که حال هم کردهایم، البته هر کسی حق جواب دادن را دارد، حالا شما و بنده از این حق استفاده نمیکنیم و آقای خامنه ای استفاده کردند!
۴. کدخدای... از شما که انتظاری نیست ، اما برایم سوال است که چرا آقای بهنود همه حرفهای ناپسند را سه نقطه میکند بجز توله سگ نامیدن این حقیر بوسیله شما ؟ ( که البته بر خود روا میدانم اما بر والدینم حقی ندارم)
حتما ایشان مطلع هستند که گاهی هم زیاد بدم نمیاد که سگ باشم، بقول یک شاعر هلندی :
ای کاش که من دو تا سگ بودم،
بعد ما با هم بازی میکردیم.
برزو

 
At July 3, 2010 at 3:41 PM , Anonymous Farhad said...

البته دوستان من سالهاست در مملکت گل و بلبل نبوده ام ولی تا آنجایی که به خاطر دارم برای برادران آن انگشت وسط کسر شان داردو معمولا از مشت گره کرده استفاده می کردند.

 
At July 3, 2010 at 4:37 PM , Anonymous Anonymous said...

آقای بهنود، جالبی این‌جاست که عکس عصبانیتِ آقای خامنه‌ای هم دست‌کاری شده! عکس منتشر شده‌ی اصلی در فارس‌نیوز را با فریمی که از آن در سایتِ الف گذاشته شده مقایسه کنید. امکان چنین برشی زدن از عکس اصلی نیست، چرا؟ اسلیمی آبی رنگ پشت سر آقای خامنه‌ای را نشان کنید، با چنین برشی سر پیرمردِ پشت به‌تصویر در مقطع طول نصف می‌شود در صورتی‌که در تصویر الف بیش از سه‌چهارمش در تصویر است و تفاوت دوم: پشت شخصی که در چفیه را بر می‌دارد سیاه شده، در پایین دست‌‌هایی که از گوشه‌ی چپ کادر درآمده و زیر ران مردی که شلواری روشن دارد، فضایی روشن در عکس اصلی وجود دارد که من هرچه‌کردم با اضافه‌کردن کنتراست و گاما نتوانستم این فضای روشن را در همین فریم در سایتِ الف ببینم. و این باعث خوشحالی‌ست که باید عصبانیتِ معظم را هم با دقتی بیشتر از همیشه توسطِ فتوشاپ پنهان کرد که البته ما چشم‌مان بیناست

 
At July 3, 2010 at 5:11 PM , Anonymous خسته said...

اگر عکس درست باشد، این سوال جالب برای من پیش می اید که چگونه یک شخص "اصول گرا" و طبعا "سنتی"، از نماد "فینگر" غربی به جای "بیلاخ" آشنای خودمان استفاده کرده است؟...آیا این همه، از تاثیرات ماهواره و اینترنت است؟!؛

 
At July 4, 2010 at 1:15 AM , Anonymous مازیار ن said...

نماینده کوچک کوچک زاده در لوس آنجلس هم خودش را در این بازی انداخته و همان نوشته های الف را تکرار کرده . این آقای [...] مدت هاست ور می رود که شما جوابی به او بدهیم . این هم از تفاخر و تبختر شماست که محل نمی گذارید طفلک مجبورست مدام سروصدا کند مثل [...] همسایه ما که خواب و آرام از ما ربوده است.

 
At July 4, 2010 at 4:08 PM , Anonymous Anonymous said...

دوستان كامنت گذار،كمي بخود اييم! اگر مجموعه كامنت ها را ملاحظه كنيم بر بهنود خرده گرفته ايد و به كم دقتي متهم نموده ايد! ضمن انكه وي درس تحمل و مدارا ميدهد و با تعويض عكس ارم دار، عمده واقعييت مشخص ميگردد .ايا اعمال اين دولتيان از خس وخاشاك ناميدن ملت تا حمله به كوي دانشگاه و وضعييت فعلي زندانيان سياسي، يادتان رفته است!پيروزي جنبش سبز نخواستيم حداقل تقدير كننده كودتاچي ها نباشيم.در ضمن پيام بهنود مداقه در احوال خودي هاي رژيم داخل مجلس است وزوال ارزش ها! كمي دقت تبريز دكتر ع ر ن

 
At July 4, 2010 at 4:36 PM , Anonymous Anonymous said...

آدم به جماعت نظیر الف می ماند چه بگوید. اصل مطلب این است که لات ها مجوز جلوی مجلس نمی خواهند و خانواده زندانیان سیاسی چرا. حالا الف خودکشی می کنه برای به حاشیه کشاندن بحث و اشاره به عکس و نه اشاره به کل مطلب . گویی مردم در نظر الف ابله هستند

 
At July 4, 2010 at 6:10 PM , Anonymous مرتضی said...

دوست قبلی راست می گوید ما را ابله فرض کرده اند یا فرض می کنند که همه مانند خود آن ها هستند بالا ضریب هوشی من بالاتر از یک صدم نهائی است. حالا که آقای بهنود عکسی را که شما خواستید گذاشته دیگر چه می گویئید. واقعا شرم بر تعصب که خامی و کوری می آورد. بابا چرا انکار می کنید چرا به حاشیه می روید یک گروه دارند همین دموکراسی نیم بند را تعطیل می کنند با بسیج شعبان بی مخ ها . می گویی نه بمانید تا صبح دولتتان بدمد.
کثاقت ها بعد استاد فروتن و میانه رو و اهل تسامح ما را پرمدعا می خواند زهی شرم [...]

 
At July 4, 2010 at 6:12 PM , Anonymous همایون م از رشت said...

دوستان عزیز خواهش می کنم ساکت نمانید و جواب آقای چاووشی و همین طور سایت الف را بدهید نگذارید این ها مردم را ابله فرض کنند ما ابله نیستیم شما ابهیت.

همایون

 
At July 5, 2010 at 4:16 AM , Blogger انسان سکولار said...

OHHHH!!!!
SIR! WHAT DO CAN WE DO?

 
At July 5, 2010 at 7:29 AM , Anonymous Anonymous said...

جناب آقای بهنودحتما سالهای دهه 30 و 40 و تا حدودی دهه 50 یادتان میاد که لاتها برخی از خیابانهای تهران را محدوده باجگیری خود معرفی می کردند و اکثر چاقوکشی های لاتها ناشی از تجاوز برخی بر محدوده دیگری می شد. چهارصد
دستگاه یکی از محله های معروف بود .
متاسفانه پس از انقلاب کمتر محله ای یافت می شود که لاتهاحضور نداشته باشند.
اگر در زمانهای گذشته این حضور تقبیح می شد و به رسمیت شناخته نمی شد این روزها دولت خامنه ای نه تنها آنها را به رسمیت می شناسد بلکه آنها را مجهز به سلاح گرم و سرد و اسپری گاز اشک آور کرده است.
خامنه ای در دو انتخابات گذشته بیش از 80 بسیجی و یا سپاهی مسلح به عنوان نماینده وارد مجلس کرده و در کنار آنها تعدادی آخوند قاتل نیز برای صدور فتوا حضور دارند.
مثلا اگر چاقوکشی و فحاشی را از آقایان کوچک زاده و حسینیان گرفته شود چه چیز دیگر از آنها بر می آید؟
آقای خامنه ای تمامی هتاکان و جهال را آزاد گذاشته و اکثر انسانهای آزاده و منطقی و عاقل را زندانی کرده است.
اگر می بینید که سایت توکلی از کشتار، شکنجه و فحشان حمایت می کند بدانید که خود توکلی نیز از طرفداران پروپا قرص همین قماش است.
حتما یادتان می آید که همین آقای توکلی اصولگرا در زمان دولت هاشمی 700هزار دلار(7تومانی) گرفت تا روزنامه ای منتشر کند ولی پس از چند شماره به طرز نامعلومی انتشار آن را متوقف کرد .
ارادتمند
طهماسبی

 
At July 5, 2010 at 10:29 PM , Anonymous Anonymous said...

چطوری مذودر می بینم که بوی سوختنیت تو سایت الف همه جا رو گرفته !!!

 
At July 6, 2010 at 11:03 AM , Anonymous محمد علی said...

با درود
گویا پیش‌بینی من در مورد الف درست از آب در اومد!
البته من با شما و سایر دوستان هم‌عقیده هستم که سایت‌هایی مثل الف با گشتن به دنبال چنین مسائلی از پرداختن به اصل مطلب طفره میرن، و در واقع دنبال تخریب هستند. و البته اینکه نظر آقای بهنود در مورد رفتارهای افراد به اصطلاح اصولگرا مانند کوچک‌زاده کاملا درسته.
در هر صورت شما هر چقدر تلاش کنید اینجور سایت‌ها اتهامی یا تخریبی پیدا می‌کنند اما مسئله اینجاست که ما خودمون سعی کنیم گاف اساسی بهشون ندیم. به نظرم آقای بهنود باید کمی دقت بیشتری در استفاده از عکس‌های اینترنتی و تفسیرشون بکنند.
البته من خودم بیشتر مقاله‌های آقای بهنود رو می‌خونم و واقعا عاشق نوشته‌هاشون هستم. تفسیرهای میانه‌رو ایشون در مورد خیلی از مسائل واقعا منصفانه و تاثیر گذاره. اما از اینکه عده‌ای موردی رو برای تخریب ایشون پیدا می‌کنند ناراحت هستم. امیدوارم از این اتفاقات کمتر بیفته.

 
At July 6, 2010 at 1:27 PM , Anonymous فرشید فاریابی said...

سه نکته : اول این عکس که برچسب خبرگزاری فارس بر آن حک شده نه رویترز! ؟
دوم : عکس های مختلف این حالت و روز کوچک زاده - که در لاتی و لمپن بودنش شک ندارم- دیدم. حرکت مشهور به ناسزا ی غربی را انجام نداده اط خشم چنا ندستش را مشت کرده و نیز به دلیل اناتومی دستش در دو عکس تداعی ان حرکت می شود !
سوم: ضمنا در ایران انگشت شست نشان دادن فحاشی است نه این حالت که در اروپا رایج است .

با احترام

 
At July 7, 2010 at 9:04 AM , Anonymous حسین said...

آن انگشت شست چه می کند ؟!!
آن کسی که بالای میز است چه می گوید ؟؟!!
آن میکروفون چرا کج است ؟!؟!!
آن میز چرا پر از کاغذ است ؟؟؟؟!!!
و آن بهنود چرا انقدر ضایع می شود؟

 
At July 7, 2010 at 1:53 PM , Anonymous یار حسین said...

به سبک برادر حسین بسیجی مسجد لولاگر. ما چرا این قدر [...]یم. رهبرمان چرا این قدر ضایع است. چرا روزگارمان این قدر مگسی شده که کوجک زاده برایمان شده معیار. جرا این قدر خاک تو سر شده ایم که دیگه بجه هایمان هم برایمان پهن بار نمی کنند و [...]

 
At July 7, 2010 at 1:54 PM , Anonymous مانی said...

می دانید آقای بهنود جریان چیه . آن کس که نداند که نداند که نداند در جهل مرکب ابد الدهر بماند. این ها کالانعام هستند و این عیبی ندارد ما هم خیلی مخ نیستیم اما فرقشان با ما این است که می خواهیم بدانیم و اینها می خواهند خر بمانند . ضایع شده اید برادر حسین

 
At July 8, 2010 at 8:24 PM , Anonymous بهنام said...

آقای بهنود

خیلی فرق هست بین این دو انگشت. یکی نشانی هست رکیک به کنایه از یک عمل جنسی و دیگری اشاره ای هست برای تاکید سخن.

به نظر بنده حقیر که شما را به انصاف و صداقت و واقع بینی میشناسم خیلى بهتر بوى اگر به اشتباهی که کردید اعتراف میکردید و از آقای کوچک زاده معذرت میخواستید. اگر اینکار را میکردید از شأن شما هرگز کم نمیشد.

موفق باشید
بهنام

 
At July 28, 2010 at 8:25 AM , Anonymous mohammd javad said...

آقای بهنود عزیز دوست داشتم جواب سایت الف را نمیدادید تا آن هم بداند که کسی برای تحلیلهایش تره هم خرد نمیکند.آقای توکلی را میشد از همان نامه هایی که به آقای موسوی بعد از روز قدس داد شناخت که چقدر ایشان در رعایت انصاف ناتوانند

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home